Украïнський фольклор та автентична культура – це тренд, що тiльки набирає обертiв. Занурення у власну спадщину в пошуках натхнення, актуальних сенсiв та власноï iдентифiкацiï вiдбувається в багатьох сферах: кiно, музика, свiт моди, архiтектура, кухня.
Довгий час ця тема цiкавила лише дорослих. Дiти тим часом знаходяться серед неймовiрного розмаïття рiзноï iнформацiï та розважального контенту, сучасних героïв соцiальних мереж, комп'ютерних iгор, комiксiв та блокбастерiв.
Саме тому команда бренду «Живчик» вирiшила виправити цю ситуацiю та залучити дiтей до творчостi, розвивати ïхню уяву та робити сучасним саме напрямок лiтератури - украïнськi казки.
Конкурс казок вiд «Живчик» пiд назвою «Свiт, що оживає» це не перший проєкт, в якому бренд спрямовує свою комунiкацiю на пiдтримку та розвиток дiтей та ïх родин. Ранiше ми вже робили великi проєкти: органiзовували спортивно-розважальнi заходи для родин «Живчик Старти», створювали мультсерiал «Живчик та його друзi» з повчальним сюжетом. Наразi продовжуємо допомагати благодiйним фондам та дитячим лiкарням.
Крiм того, враховуючи терапевтичний вплив казок, конкурс казок вiд «Живчик» мав на метi вiдволiкти i пiдтримувати дiтей та ïх батькiв вiд складних умов сьогодення.
Сiм’ï з рiзних куточкiв Украïни за один мiсяць надiслали величезну кiлькiсть неймовiрних казок i вибiр найкращих був непростим. Тож було прийнято рiшення нагородити подарунками значно бiльшу кiлькiсть учасникiв, нiж планували на стартi проєкту i нiж це було передбачено Офiцiйними правилами активацiï. Отже, Головних переможцiв двоє, кожен з яких отримає крутий сучасний ноутбук з яблуком на логотипi. Десять учасникiв отримають 3D-ручки та улюбленi напоï «Живчик» i бiльше сотнi учасникiв, якi виконали умови активацiï, отримають заохочувальнi подарунки – набори для творчостi та улюбленi напоï «Живчик».
«Конкурс став гарною мотивацiєю для дiтей – це стимулювало ïх зайнятись творчiстю. А деякi батьки зiзнались, що завдяки участi у конкурсi отримали гарну нагоду провести час разом за спiльною корисною справою», - зазначив маркетинг директор ПрАТ «Оболонь» Василь Шилов.
До складу журi конкурсу долучилося зiркове подружжя – Снiжана та Сергiй Бабкiни. Вiдомий спiвак з дружиною та сином Єлисеєм навiть написали свою казку пiд назвою «Зниклий театр та металевi пiрати барона Хуга», зачитавши ïï на сторiнцi Сергiя у соцiальних мережах. ïхня казка наочно доводить, що дитяча творчiсть може, i навiть повинна, бути сучасною.
Дiзнатись бiльше про конкурс та майбутнi проєкти бренду «Живчик» можна з офiцiйноï сторiнки в Instagram
https://www.instagram.com/zhyvchyk_official/ або на сайтi Живчик https://zhivchik.ua
Попереду ще багато цiкавого!
-
03/05/2024Незвичайний тандем «Живчик» та monobankТМ «Живчик» і monobank створили унікальний напій – «Живчик з соком яблука та екстрактом валеріани».card_giftcardДата проведення: 12.04.2024 - 31.05.2024
-
28/12/2023Оголошення переможця акції «ДОБРОСВЯТО З ЖИВЧИК»Вітаємо головного переможця акції «ДОБРОСВЯТО З ЖИВЧИК»!card_giftcardДата проведення: 25.11.2023 - 25.12.2023
-
28/12/2023"ДОБРОСВЯТО З ЖИВЧИК". Список переможців за період 18.12 - 25.12Вітаємо всіх учасників акції "ДОБРОСВЯТО З ЖИВЧИК"card_giftcardДата проведення: 25.11.2023 - 25.12.2023